1.   1. Ποια είναι η AGRINO
  2.   2. Η ανάγκη
  3.   3. Η λύση BizeGate
  4.   4. Οι πωλητές μας
  5.   5. Οι επιθεωρητές Πωλήσεων
  6.   6. Η διοίκηση
  7.   7. Regate: Ένας ισχυρός σύμμαχος στη μελλοντική ανάπτυξη της AGRINO

«...με την παραγωγικότητα που μας προσφέρει το συγκεκριμένο εργαλείο, και με την ευελιξία που μας έχει δείξει ότι διαθέτει η Regate, μπορούμε να ευελπιστούμε σε έναν πολύ ισχυρό σύμμαχο, για να πετύχουμε τους στόχους μας.»

Η ανάγκη

  • Σωστή και άμεση εξυπηρέτηση των εξωτερικών και "εσωτερικών" πελατών
  • Άμεση παρακολούθηση της αγοράς και του ανταγωνισμού
  • Μετάβαση σε νέα πιο σύγχρονη πλατφόρμα, βασισμένη σε Android
  • Καλύτερο και γρηγορότερο support στους χρήστες της εφαρμογής

Η λύση της Regate

  • Υλοποίηση εκτεταμένου merchandising ανά αλυσίδα, με υποστήριξη διανομής (assortment)
  • Άμεση πληροφόρηση (ιστορικό, στόχοι και ενέργειες) ανά πόρτα/κατάστημα
  • Υποστήριξη ειδικών συνεργατών μέσω HTML5 λύσης
  • Συγχρονισμός σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα!

Τα αποτελέσματα

  • Λύση που απασχολεί ελάχιστα τον πωλητή ή τον merchandiser, ώστε να επικεντρώνεται στη δουλειά του
  • Καλύτερος έλεγχος και διοίκηση από τους Area Managers
  • Άμεσα, απλά και ουσιαστικά reports για γρήγορο decision making
  • Επίλυση οποιοδήποτε ζητήματος εντός 8 ωρών!
  • Μείωση κόστους υποστήριξης της λύσης, με οικονομικά ετήσια συμβόλαια και λίγες υπηρεσίες

 

Regate in FacebookRegate in TwitterRegate in Youtube Regate in LinkedIn